Kdo so udeležene strani?
Udeležene strani
Kaj vse vpliva na našo kakovost?
Strategija
Nanizali smo nekaj odgovorov, kaj o kakovosti menijo tisti, ki se z njimi srečujemo vsak dan. Morda si bo tako vsak zase lažje odgovoril, kaj zanj predstavlja kakovosten ŠC Nova Gorica.
Dijaki:
- Idealna ura pouka je, ko učitelj ob slikah razlaga snov. Pokaže gradivo, slike, snov razlaga zanimivo s pomočjo slik, diapozitivov, modelov, filmov.
- Dobra ura je, ko poskuša učitelj vključiti razred v pogovor. Da se z nami sproščeno pogovarja tudi o snovi, da lahko sodelujemo pri pouku, tako da vsak pove svoje mnenje.
- Ne maram, kadar učitelj bere snov iz učbenika ali Power Point predstavitve, vse zelo strokovno in se ura vleče in vleče in ti od ure ne odneseš nič.
- Učitelj razlaga snov zabavno. Občasno poskrbi za smeh in dobro voljo, ima smisel za humor.
- Želim si, da se učitelji ne obnašajo vzvišeno do nas, nas poskušajo razumeti in nam pokažejo, da smo pomembni.
- Dober učitelj ni tečen, ampak prijazen. Ne kriči na nas, če ima slab dan. Nas ne gleda postrani, če smo naredili kakšno napako.
- Dobro spraševanje je, kadar učitelj sprašuje sproščeno, umirjeno, ocenjuje velikodušno, ustno spraševanje poteka, kot da bi se s profesorjem pogovarjal, ob spraševanju se ti učitelj posveti.
- V kakovostni šoli ni domačih nalog.
Dijaki v dijaškem domu:
- V dijaškem domu se počutim varen.
- Nisem doma in imam mir.
- Vzgojitelji si prizadevajo za red in disciplino.
- Okolica dijaškega doma je urejena.
Starši:
- Moj otrok ne sovraži šole in ne hodi z muko vsak dan k pouku.
- Se socializira.
- Dijak pridobi znanja in sposobnosti, ki jih bo potreboval v življenju.
- Pridobi dovolj znanja in spretnosti, da bo lahko uspešen v poklicu.
Študentje:
- Pridobivanje strokovnih, aktualnih in uporabnih znanj.
- Zaposljivost po opravljeni diplomi.
- Individualni pristop s strani predavateljev.
- Veliko laboratorijskih vaj.
Zaposleni:
- Da pomagamo dijakom in študentom, da uspešno zaključijo šolanje.
- Da nismo obremenjeni s skrbjo za prihodnost glede stalnosti delovnega mesta in plače.
- Dobro sodelovanje s podjetji, povezovanje z gospodarstvom.
- Dovolj možnosti za strokovno izpopolnjevanje in za osebnostno rast zaposlenih.
- Vrhunska učna tehnologija.
- Povezan in družaben kolektiv, pripravljen pomagati si, sprejemati različnost, dajati pobude, ideje za razvoj, izboljšave, napredek.
- Sproščeno vzdušje pripomore k dobrim odnosom.
- Skrb za obnavljanje in vzdrževanje opreme in zunanje ureditve objektov.
Delodajalci:
- Dijaki morajo imeti dovolj znanja za izvajanje ustreznih nalog.
- Dijak redno prihaja na delo, upošteva navodila, uporablja zaščitna sredstva, skrbi za red in pozna osnovna pravila obnašanja.
- S šolo se dogovorimo, kakšne spretnosti in znanja mora dijak pridobiti; organizator PUD spremlja dijakovo delo.
Član komisije za kakovost:
- Kakovost je zmanjševanje stresa. Izboljševali jo bomo, če si bomo odgovorili na vprašanje, kaj je potrebno v šoli narediti, da vsem (dijakom, staršem in zaposlenim) olajšamo delo. Naš skupen cilj bi moral biti, da se v šoli vsi počutimo dobro.