Kako in zakaj

Da bo naš center vsak dan bolj kakovosten, moramo vedeti, kdo vse prihaja v stik z našim delovanjem, kdo so naši deležniki in na katerih točkah se srečujemo.

Kdo so udeležene strani?

Kaj vse vpliva na našo kakovost?

strategija

Nanizali smo nekaj odgovorov, kaj o kakovosti menijo tisti, ki se z njimi srečujemo vsak dan. Morda si bo tako vsak zase lažje odgovoril, kaj zanj predstavlja kakovosten ŠC Nova Gorica.

Dijaki:

  • Idealna ura pouka je, ko učitelj ob slikah razlaga snov. Pokaže gradivo, slike, snov razlaga zanimivo s pomočjo slik, diapozitivov, modelov, filmov.
  • Dobra ura je, ko poskuša učitelj vključiti razred v pogovor. Da se z nami sproščeno pogovarja tudi o snovi, da lahko sodelujemo pri pouku, tako da vsak pove svoje mnenje.
  • Ne maram, kadar učitelj bere snov iz učbenika ali Power Point predstavitve, vse zelo strokovno in se ura vleče in vleče in ti od ure ne odneseš nič.
  • Učitelj razlaga snov zabavno. Občasno poskrbi za smeh in dobro voljo, ima smisel za humor.
  • Želim si, da se učitelji ne obnašajo vzvišeno do nas, nas poskušajo razumeti  in nam pokažejo, da smo pomembni.
  • Dober učitelj ni tečen, ampak prijazen. Ne kriči na nas, če ima slab dan. Nas ne gleda postrani, če smo naredili kakšno napako.
  • Dobro spraševanje je, kadar učitelj sprašuje sproščeno, umirjeno,  ocenjuje velikodušno, ustno spraševanje poteka, kot da bi se s profesorjem pogovarjal, ob spraševanju se ti učitelj posveti.
  • V kakovostni šoli ni domačih nalog.

Dijaki v dijaškem domu:

  • V dijaškem domu se počutim varen.
  • Nisem doma in imam mir.
  • Vzgojitelji si prizadevajo za red in disciplino.
  • Okolica dijaškega doma je urejena.

Starši:

  • Moj otrok ne sovraži šole in ne hodi z muko vsak dan k pouku.
  • Se socializira.
  • Dijak pridobi znanja in sposobnosti, ki jih bo potreboval v življenju.
  • Pridobi dovolj znanja in spretnosti, da bo lahko uspešen v poklicu.

Študentje:

  • Pridobivanje strokovnih, aktualnih in uporabnih znanj.
  • Zaposljivost po opravljeni diplomi.
  • Individualni pristop s strani predavateljev.
  • Veliko laboratorijskih vaj.

Zaposleni:

  • Da pomagamo dijakom in študentom, da uspešno zaključijo šolanje.
  • Da nismo obremenjeni s skrbjo za prihodnost glede stalnosti delovnega mesta in plače.
  • Dobro sodelovanje s podjetji, povezovanje z gospodarstvom.
  • Dovolj možnosti za strokovno izpopolnjevanje in za osebnostno rast zaposlenih.
  • Vrhunska učna tehnologija.
  • Povezan in družaben kolektiv, pripravljen pomagati si, sprejemati različnost, dajati pobude, ideje za razvoj, izboljšave, napredek.
  • Sproščeno vzdušje pripomore k dobrim odnosom.
  • Skrb za obnavljanje in vzdrževanje opreme in zunanje ureditve objektov.

Delodajalci:

  • Dijaki morajo imeti dovolj znanja za izvajanje ustreznih nalog.
  • Dijak redno prihaja na delo, upošteva navodila, uporablja zaščitna sredstva, skrbi za red in pozna osnovna pravila obnašanja.
  • S šolo se dogovorimo, kakšne spretnosti in znanja mora dijak pridobiti; organizator PUD spremlja dijakovo delo.

Član komisije za kakovost:

  • Kakovost je zmanjševanje stresa. Izboljševali jo bomo, če si bomo odgovorili na vprašanje, kaj je potrebno v šoli narediti, da vsem (dijakom, staršem in zaposlenim) olajšamo delo. Naš skupen cilj bi moral biti, da se v šoli vsi počutimo dobro.